سر به سماء


فایل های ضمیمه

متن (0) ویدیو (0) لینک (0) تصویر (0)

موردی موجود نیست
موردی موجود نیست
موردی موجود نیست
پیام نور واحد قزوین
تشکل: بسیج دانشجویی
نویسنده: خادمین سید ساجدین *
تاریخ: ---

*جزئیات فعالیت:

اسم دوره ما سر به سماء بود و ما بر روی دو محتوا کار کردیم.

یکی اینکه چون دانشجو الان بیشتر وقتش را در فضای مجازی میگذراند وسرش پایین است و به اطرافش توجهی ندارد باید در این پنج روز سرش را بالا بگیرد و به اطرافش توجه کند .

روز اول: بر روی اعضای سر کار کردیم و قبل از حرکت به هر زائر یک چفیه دادیم.

در فتح المبین بر روی حیا چشم ونگاهوحیای ظاهر کار کردیم و در رابطه با حیای حضرت زهرا حرف زدیم و هدیه فرهنگی آیینه بود.

در آیینه عکس شهید وزوایی با ظاهر اراسته شهید در موقع نماز خواندن را گذاشتیم. با این محتوا که شهید وزوایی خودشان را برای ملاقات با خدا آراسته میکردند من دانشجو خودم را برای کی آراسته میکنم.

فکه : اگر دغدغه دین داری باید از خوشی هایت بگذری و....

روی بحث ولایت پذیری و مایه گذاشتن از وقت و جان ومال و... مانور دادیم .اینکه حتی باید برای ولایت پذیری و حفظ دین سرت را هم بدهی و سختی ها را به جان بخریهمان کاری که حضرت زهرا کردند و جانشان را در راه ولی امرشان فدا کردند و سپربلا شدند.هدیه فرهنگی در فکه کوزه کوچک با ذکر یاحسین بود.

معراج: سربه مهر گذاشتن و بندگی خدا .هدیه فرهنگی مهر تربت بود. در واقع به بعد راز و نیازحضرت زهرا س پرداختیم.

روز دوم :

پاسگاه زید: یا زهرا گفتن آسان ست اما «با» زهرا ماندن سخت و... اگر میخواهی زهرایی شوی باید گمنام باشی و ..... نام را گمنام تر کن روسفیدت میکند

هدیه فرهنگی: سربند یا زهرا

طلاییه: رمز یاعباس ع

در این منطقه از مدافعان حرم گفته شد

هویزه :بسم اللهکه مربوط به قران بود.از انجایی که در روایت گری ها از نحوه ی شناسایی شهید دانشجو حسین علم الهدی صحبت شد.ما هم به زائرین جانماز جیب مانند به همراه قران دادیم و بیشتر در این منطقه روی بحث ارتباط گیری با قران مانور دادیم و اینکه قران و عترت از هم جدا شدنی نیستند.ودر قتلگاه فکه تلاوت دسته جمعی قران بین زائران صورت گرفت.

هدیه طلاییه : تقویم شهدای مدافع حرم بود

هدیه هویزه: قرآن جزء 30

و روز آخر: سما و آسمان

منطقه : اروند رود که هدیه فرهنگیپیکسل یا فاطمه الزهرا به همراه تسبیح بود.

ما قبل از رفتن یک جلسه با راویان گذاشتیم و محتوا را برایشان توضیح دادیم.

پک سمعی بصری هم داشتیم که بعضی از اتوبوس ها سیستم هایشان سالم بود و فیلم ها و نماهنگ هایی که تهیه شده بود را پخش کردیم اما دربعضی اتوبوس ها نه.

یک فرم داشتیم به نام ترین هاکه روز آخربه بچه ها دادیم که هم یک فرم طنز مانند بود و هدف اصلی ان نظرسنجی بود که از بچه ها میپرسیم:

مثلا:

بهترین منطقه

بهترین هدیه

بهترین روایت گری

بدمزه ترین غذا

بی نظم ترین

شیطون ترین

و.....


تصاویر تجربه سر به سماء
مشاهده همه
بارگذاری تصویرهای شما از این تجربه

پرسش و پاسخ پیرامون تجربه
    ارسال


    دسترسی به این صفحه برای کاربران فعال ممکن است.

    برای ادامه به سایت وارد شوید:

    captcha

    اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید:

    captcha
    برای دسترسی فعال پس از ورود یا ثبت نام ، آن را فعال نمایید.